Malik je otkrio i druge planove Er Srbije, piše exyuaviation.
U intervjuu za “Business Focus”, Marek je izjavio:
“Naša sledeća logična destinacija u SAD je Majami. U Severnoj Americi takođe razmatramo Toronto, ali njegova izražena sezonalnost i potražnja koja je uglavnom vođena dijasporom čine ga manje stabilnim u poređenju sa JFK-om ili Čikagom, koji dodatno imaju i jači potencijal za kargo saobraćaj, što je još jedan važan faktor.
Tradicionalno, naši letovi za SAD su bili pokretani potražnjom dijaspore sa prostora bivše Jugoslavije. Nakon pandemije, postali su popularni i među turistima sa obe strane Atlantika. Sada širimo povezanost kroz kod-šer saradnju sa kompanijom JetBlue i partnerstvo sa American Airlines-om, čime proširujemo našu mrežu dalje od Njujorka i Čikaga na ostatak SAD.”
Nacionalni avio-prevoznik već neko vreme vodi pregovore o uvođenju letova za Majami. Direktor razvoja avio-usluga na aerodromu u Majamiju izjavio je u martu da bi do kraja ove godine ili početkom sledeće mogao biti najavljen let između Beograda i Majamija.
U odvojenom intervjuu nedavno, Marek je rekao da kompanija u kratkoročnom periodu daje prioritet povećanju frekvencija na postojećim dugolinijskim rutama, u odnosu na otvaranje novih, pozivajući se na nestabilnost tržišta.
Er Srbija je prošle godine prevezla ukupno 168.263 putnika na svojim linijama ka SAD, od čega 124.939 na relaciji Njujork i 43.324 na liniji za Čikago.
Marek je istakao da Er Srbija želi da proširi svoje tržišno učešće van prostora bivše Jugoslavije, na širi region:
“Iako smo već vodeća aviokompanija na prostoru bivše Jugoslavije, naše ambicije su veće. Sa više od sedamnaest destinacija u regionu, sada težimo da postanemo vodeći prevoznik i u širem okruženju, uključujući Bugarsku, Rumuniju i Mađarsku.”
Generalni direktor je dodao:
“Ako gledate brojke iz šire perspektive, naš rast od 6% u 2024. možda deluje skromno, ali već poslujemo 70% iznad nivoa iz 2019. godine, dok se neke velike evropske kompanije još uvek nisu u potpunosti oporavile. Doživeli smo ogroman rast tokom 2022. i 2023. godine, lansirali preko četrdeset novih destinacija u dve godine i skoro udvostručili obim poslovanja u odnosu na period pre pandemije. Nakon tog naglog porasta potražnje, 2024. je godina stabilizacije i podešavanja kako bismo održivo nastavili sa širenjem.”
321 Srbija/airserbia










































